Розширення для пілотів з інформацією про повітряний простір для підвищення безпеки

Це DJI Primary Flight Display (PFD), який революціонізує ситуаційну обізнаність пілота і то, як пілоти взаємодіють зі своїми коптерами.
Ми помістили всю важливу інформацію про авіоніку польоту в новий, інтуїтивно зрозумілий і інформативний інтерфейс. Правда, на перший погляд, в цьому PFD багато чого відбувається. І як ми сюди потрапили? 🙂

PFD 2

Уявіть собі, як ви піднімаєтеся на вершину Ельбрусу літаком, який ви збудували з дерева, щоб злетіти в небо і зробити тривалий політ. Це може здатися безумством, але брати Райт пішли на величезний ризик що б реалізувати свої мрії. Особливо з точки зору сучасних стандартів авіаційної безпеки, перші польоти були безглуздо небезпечними.

Flyer, літак, який брати Райт спроектували, побудували і 17 грудня 1903 року злетіли вперше, пілотувався лежачи обличчям вниз і управлявся системою канатів і шківів, які управляли нахилом крил і керма.

Перебуваючи в повітрі, Орвілл і Уілбур могли покладатися тільки на свої очі, щоб вгадати повітряну швидкість і курс, висоту і орієнтацію, а також поточні метеорологічні умови, які мають вирішальне значення для безпечного польоту.

Приладова панель

Польоти і авіація пройшли довгий шлях з 1903 року, і пілоти сьогодні мають доступ до безлічі льотних приладів, щоб забезпечити їм належне врядування в небі. Одним з важливих етапів в інформуванні про ситуацію в польоті стало створення пакета авіаційних датчиків або стандартизованого набору з шести льотних приладів, які вважаються необхідними для інформування пілотів і безпеки польотів.

  • Індикатор повітряної швидкості
  • Індикатор положення
  • Висотомір
  • Індикатор вертикальної швидкості
  • Індикатор курсу
  • Індикатор повороту і нахилу
Bix Six

Розробка PFD

У ранніх кабінах, літальні прилади відображалися на приладовій панелі за допомогою механічних циферблатів і датчиків. Щоб спростити кабіну, авіаційні інженери зібрали результати всіх шести традиційних льотних приладів в один інтегрований, інтуїтивно зрозумілий дисплей. Сучасні авіаційні стандарти в даний час надають пілотам просту для сканування PFD, яка покриває шість пакетів з індикаторами швидкості польоту, курсу, висоти, положення і вертикальної швидкості.

Head-Up Display (HUD) – Індикатори на лобовому склі

В повітрі важливо, щоб пілоти залишалися зосереджені на навколишнє оточення. Під час складних і інтенсивних сценаріїв польоту пілотам може бути незручно постійно відволікати свої очі і увагу від навколишнього оточення для сканування PFD. Втома очей і внутрішня небезпека відірвати погляд від навколишнього простору привели до появи дисплея Heads-Up Display (HUD). HUD накладає дані про політ на скло кабіни, тому пілоти можуть отримувати важливу аеронавігаційну інформацію без необхідності часто опускати очі на панель управління. Сьогодні для пілотів прийнято користуватися перевагами як PFD, так і HUD.

Для захисту повітряного простору та забезпечення безпеки БПЛА, пілотів, людей і майна компанія DJI презентували PFD для коптеров, розроблений спеціально для того, щоб донести до пілота критично важливу інформацію про політ природним і інтуїтивно зрозумілим способом.

Паралельне порівняння ясно показує, що PFD від DJI черпає натхнення зі стандартів комерційних авіакомпаній, але з акцентом на людський фактор у відносинах пілот-коптер. Результатом є інтерфейс польоту БПЛА, який вибирає найбільш важливі та актуальні функції з PFD і HUD для комерційної авіації, щоб максимізувати ситуаційну обізнаність пілота і оптимізувати ефективність і безпеку польотів.

Розбір PFD від DJI

Картина коштує тисячі слів, і само собою зрозуміло, щоб отримати точне уявлення про її глибині, PFD повинен бути випробуваний в дії.

PFD Labeled

Ось що вам потрібно знати, коли мова заходить про новий PFD від DJI.

Central Crosshair: в режимі FPV цей покажчик визначає напрямок, в якому спрямований коптер. Він відображається завжди в центрі зображення.

Artificial Horizon: ці дві горизонтальні лінії відображають поточний стан або нахил вашого коптера. Коли ваш квадрокоптер повністю вирівняний, смужки, що відображуються тут, будуть горизонтальними.

Flight Path Vector Ball: цей індикатор зазначає напрям і швидкість польоту вашого квадрокоптера. Ви можете думати про кулі і векторі як про стрілкою, що вказує напрямок польоту вашого квадрокоптера. Якщо векторний шар знаходиться над Artificial Horizon, ваш коптер піднімається, і, навпаки, якщо векторний шар знаходиться нижче, спускається. Довший вектор вказує на більш гострий кут підйому або спуску.

Flight Speed ​​Indicator: цей індикатор зліва показує поточну швидкість щодо землі, поточну швидкість вітру і напрямок вітру щодо вашого БПЛА.

Wind Speed ​​and Direction: під індикатором швидкості польоту ви можете побачити поточну швидкість і напрям вітру, які визначаються Matrice 300 RTK.

Altimeter: цей параметр показує вашу висоту щодо вашої точки зльоту. Нижче ви можете побачити свою вертикальну швидкість і висоту над рівнем моря.

Vertical Obstacle Indicator: смуга праворуч від перехрестя відображає відстань до перешкод вище або нижче вашого квадрокоптера. Коли перешкоди в межах 30 м з’являються над або під вашим БПЛА, вертикальна смуга перешкод попередить вас, покаже відстань між вашим коптером і перешкодою і скоротиться при зменшенні відстані.

Navigation Information Display: Прямо під центральним перехрестям ви знайдете компас, який відображає інформацію про горизонтальних перешкоди. Червоний значок навігації вказує ваш поточний курс, і ця стрілка зафіксована вгору. Над компасом вказується ступінь поділу між напрямком вашого квадрокоптера і північчю. Горизонтальні перешкоди відображаються в компас і збільшуються в міру наближення.

Вектор, намальований вашим червоним значком навігації, вказує горизонтальний напрямок, в якому ви летите. Цей вектор подовжується, щоб відобразити поточну швидкість щодо землі. При наведенні курсора вектор зникне.

PFD demo
PFD в дії, коли Matrice 300 RTK летить біля перешкод

За допомогою DJI Primary Flight Display ми створили для пілотів абсолютно новий спосіб взаємодії зі своїми квадрокоптера. Цей розширений інтерфейс підвищує ситуаційну обізнаність пілота і безпеку повітряного простору.