5.6.1.1. Приклад 1: Керуйте стрільбою бластера

• Спочатку ініціалізуйте об’єкт робота, як описано в розділі Ініціалізація робота. Вам також потрібно імпортувати модуль blaster, оскільки деякі визначення бластера в цьому модулі будуть використовуватися для управління бластером:

from robomaster import blaster

• Інтерфейс для управління бластером належить модулю blaster. Тому спочатку отримайте об’єкт blaster, як описано в розділі Отримання об’єктів модуля. У цьому прикладі використовується метод 1 для отримання об’єктів модуля.

ep_blaster = ep_robot.blaster

• Використовуйте метод fire () в об’єкті blaster для управління стрільбою бластера, параметр методу fire_type для визначення типу стрільби (це може бути водяна бомба або інфрачервона бомба; у цьому прикладі використовується водяна бомба), а також Параметр times встановлює кількість разів запуску (1 у цьому прикладі):

ep_balseter.fire(fire_type=balseter.WATER_FIRE, times=1)

• Звільніть відповідні ресурси, як описано в розділі Звільнення ресурсів роботів.

Для повного процесу управління стрільбою бластера зверніться до прикладу програми /06_blaster/01_fire.py.

import time
from robomaster import robot
from robomaster import blaster


if __name__ == '__main__':
    ep_robot = robot.Robot()
    ep_robot.initialize(conn_type="sta")

    ep_blaster = ep_robot.blaster

    # 发射1颗水弹
    ep_blaster.fire(times=1)
    time.sleep(2)

    # 发射3颗水弹
    ep_blaster.fire(fire_type=blaster.WATER_FIRE, times=3)
    time.sleep(2)

    # 发射1颗红外子弹
    ep_blaster.fire(fire_type=blaster.INFRARED_FIRE)
    time.sleep(2)

    # 发射3颗红外子弹
    ep_blaster.fire(fire_type=blaster.INFRARED_FIRE, times=3)
    time.sleep(2)

    ep_robot.close()