Процес налаштування світла броні робота через SDK виглядає наступним чином.
• Спочатку ініціалізуйте об’єкт робота, як описано в розділі Ініціалізація робота. Вам також потрібно імпортувати led модуль, оскільки для визначення світлового ефекту будуть використовуватися деякі визначення світла броні в цьому модулі:
from robomaster import led
• Спочатку потрібно отримати led об’єкт, оскільки інтерфейс налаштування світла броні робота належить до led модуля, що міститься в об’єкті Robot. Отримайте об’єкт led, як описано в розділі Отримання об’єктів модуля. У цьому прикладі метод 1 використовується для отримання об’єктів модуля:
ep_led = ep_robot.led
• Використовуйте метод set_led () у об’єкті led, щоб налаштувати ефект броньованого світла робота. Під час використання методу led використовуйте параметр comp, щоб вибрати світло броні, яким ви хочете керувати, параметри r, g і b, щоб вказати колір світла, а параметр effect, щоб вказати світловий ефект світлодіодного світла. У цьому прикладі всі вогні броні вибираються для керування за допомогою comp, r, g і b встановлюються для визначення кольору червоного, а суцільне увімкнене вибрано як ефект освітлення за effect:
ep_led.set_led(comp=led.COMP_ALL, r=255, g=0, b=0, effect=led.EFFECT_ON)
• Звільніть відповідні ресурси, як описано в розділі Звільнення ресурсів роботів.
Для повного процесу налаштування світла броні зверніться до прикладу /examples/01_robot/09_set_mode.py. У цьому процесі цикл використовується для здійснення 8 змін кольору світлодіодного підсвічування, кожне з яких триває 1 секунду.
import time from robomaster import robot from robomaster import led if __name__ == '__main__': ep_robot = robot.Robot() ep_robot.initialize(conn_type="sta") ep_led = ep_robot.led # 设置灯效为常亮,亮度递增 bright = 1 for i in range(0, 8): ep_led.set_led(comp=led.COMP_ALL, r=bright << i, g=bright << i, b=bright << i, effect=led.EFFECT_ON) time.sleep(1) print("brightness: {0}".format(bright << i)) ep_robot.close()