5.1. Ініціалізація робота

Перш ніж виконувати роботи, пов’язані з роботом, необхідно ініціалізувати робота відповідно до зазначеної конфігурації.

• Спочатку імпортуйте модуль робота з встановленого пакета robomaster:

from robomaster import robot

• Вкажіть локальну IP -адресу SDK (якщо ви хочете вказати її вручну). У цьому прикладі отримана локальна IP -адреса – 192.168.2.20. (Наприклад, в операційній системі Windows натисніть комбінацію клавіш Win+R, а потім введіть cmd у вікні, що з’явиться. Введіть ipconfig у вікні, щоб переглянути IP -адресу пристрою.) Щоб вказати IP -адресу, запустіть наступне твердження:

robomaster.config.LOCAL_IP_STR = "192.168.2.20"

Порада

У більшості випадків SDK може автоматично отримати правильну локальну IP -адресу, тому вам не потрібно вказувати її вручну. Однак, коли SDK працює на пристрої з кількома мережевими картами, автоматично отримана IP -адреса може не використовуватися для підключення до робота. У цьому випадку вам потрібно вручну вказати IP -адресу.

• Створіть об’єкт екземпляра ep_robot класу Robot. Тут ep_robot – це робот.

ep_robot = robot.Robot()

• Ініціалізуйте робота. Якщо під час виклику методу ініціалізації не вказуються вхідні параметри, для ініціалізації робота використовуються стандартний режим з’єднання, налаштований у config.py (режим прямого з’єднання Wi-Fi) та стандартний спосіб зв’язку (зв’язок UDP). У цьому прикладі для режиму підключення робота вручну встановлено режим мережі. Не вказуйте спосіб зв’язку, щоб використовувати стандартний:

ep_robot.initialize(conn_type="sta")

Ви можете встановити стандартний режим з’єднання та спосіб зв’язку, виконавши наступну інструкцію. У цьому прикладі для стандартного методу з’єднання встановлено значення sta, а для “спілкування” – tcp:

config.DEFAULT_CONN_TYPE = "sta"
config.DEFAULT_PROTO_TYPE = "tcp"

Тепер ініціалізація робота завершена. Потім ви можете використовувати робота для інформаційних запитів, управління рухом та використання мультимедіа через відповідні інтерфейси. Пізніше цей документ буде вводити використання декількох типів інтерфейсів.