Початок

Початок

15
1. Вступ
  • 1.1. Вступ до комплекту EP
  • 1.2. Зовнішній вигляд робота EP
  • 1.3. Вміст веб-сайту
  • 1.4. Зв’язок з нами
2. Встановлення середовища програмування
  • 2.1. Вступ
  • 2.2. Встановіть Python на Windows
  • 2.3. Встановіть Python на Ubuntu
3. Використання сторонніх платформ
  • 3.1. Вступ
  • 3.2. Типи сторонніх платформ
  • 3.3. Методи підключення
  • 3.3.1. З’єднання по Wi-Fi
  • 3.3.1.1. Режим прямого підключення
  • 3.3.1.2. Режим маршрутизатора
  • 3.3.2. USB-з’єднання
  • 3.3.3. З’єднання через UART
Опис SDK з відкритим кодом

Опис SDK з відкритим кодом

40
1. Встановіть RoboMaster SDK
    1.1. Встановіть SDK на платформі Windows
    • 1.1.1. Підготовка середовища розробки
    • 1.1.2. Встановіть необхідну бібліотеку VC
    • 1.1.3. Встановіть RoboMaster Python SDK
    • 1.1.4. Оновлення SDK RoboMaster
    1.2. Встановіть SDK на платформу Linux
    • 1.2. Встановіть SDK на платформу Linux
    1.3. Встановіть SDK на платформу MacOS X
    • 1.3. Встановіть SDK на платформу MacOS X
2. Завантажте код SDK RoboMaster
  • 2. Завантажте код SDK RoboMaster
3. Підключіть RoboMaster SDK до роботів
  • 3.1. Спосіб підключення до EP
  • 3.2. Способи підключення пристроїв серій освіти
  • 3.3. Метод зв'язку
    • 3.3.1. Спосіб зв’язку для EP
    • 3.3.2. Методи спілкування роботів серій освіти
4. Початок роботи з RoboMaster SDK - Основи
  • 4.1. Що може зробити SDK?
  • 4.2. Ваша перша програма SDK
5. Початок роботи з RoboMaster SDK - EP
  • 5.1. Ініціалізація робота
  • 5.2. Отримання об’єкта модуля
  • 5.3. Звільнення ресурсів робота
  • 5.4. Використання інтерфейсу запиту
  • 5.4.1. Приклад 1: Запит номеру версії робота
  • 5.4.2. Приклад 2: Отримання SN робота
  • 5.5. Використання інтерфейсу налаштування
  • 5.5.1. Приклад 1: Налаштуйте загальний режим руху робота
  • 5.5.2. Приклад 2: Налаштування світла броні робота
  • 5.6. Використання інтерфейсу дій
  • 5.6.1. Миттєвий контроль дій
  • 5.6.1.1. Приклад 1: Керуйте стрільбою бластера
  • 5.6.1.2. Приклад 2: Контролюйте швидкість шасі
  • 5.6.2. Контроль дій над завданнями
  • 5.6.2.1. Приклад 1: Керуйте шасі, щоб перемістити на задану відстань
  • 5.7. Використання мультимедійного інтерфейсу
  • 5.7.1. Приклад 1: Отримання відеопотоку
  • 5.7.2. Приклад 2: Отримайте аудіопотік
6. Початок роботи з RoboMaster SDK - Коптери навчальної серії
  • 6.1. Ініціалізація робота
  • 6.2. Отримання об’єктів модуля
  • 6.3. Звільнення ресурсів робота
  • 6.4. Використання інтерфейсу запиту
  • 6.4.1. Приклад 1: Запитайте номер версії SDK для мікропрограми робота
  • 6.4.2. Приклад 2: Отримайте SN робота
  • 6.5. Використовуйте інтерфейс налаштування
  • 6.5.1. Приклад 1: Налаштуйте розширений світлодіодний модуль робота
  • 6.6. Використовуйте інтерфейс дій
  • Головна
  • RoboMaster Developer Guide
  • Опис SDK з відкритим кодом
  • 1. Встановіть RoboMaster SDK
  • 1.1. Встановіть SDK на платформі Windows

1.1. Встановіть SDK на платформі Windows

  • 1.1.1. Підготовка середовища розробки
  • 1.1.2. Встановіть необхідну бібліотеку VC
  • 1.1.3. Встановіть RoboMaster Python SDK
  • 1.1.4. Оновлення SDK RoboMaster