Згідно з національним авіаційним органом Італії, Італійським управлінням цивільної авіації (ENAC), польоти безпілотників в Італії законні, але ми радимо бути обізнаними та відповідати правилам щодо безпілотників, перелічених нижче, перш ніж це робити.

Якщо ви хочете зв’язатись з ENAC безпосередньо перед поїздкою з будь-якими питаннями, можливо, ось їх контактна інформація: comunicazione@enac.rupa.it / +39 06 445 961

Загальні правила польоту безпілотника в Італії

Виходячи з наших досліджень та тлумачення законів, ось найважливіші правила, які слід знати для польоту безпілотників в Італії.

  • Дрони повинні бути ідентифіковані табличкою із зазначенням ідентифікації системи та оператора. Табличка повинна бути встановлена ​​також на віддаленій наземній пілотній станції (пульт). З1 липня 2016 року, крім табличок, передбачених Статтею 8.1, усі безпілотники, які дозволяють передавати дані в режимі реального часу, повинні бути обладнані пристроєм електронної ідентифікації.
  • Пілоти повинні підтримувати пряму лінію зору зі своїм безпілотником під час операцій.
  • Заборонено літати вночі.
  • Дронам заборонено літати над людьми або натовпами, включаючи спортивні заходи, концерти та інші великі події.
  • Безпілотники, що перевозяться для рекреаційних цілей, не можуть літати понад 70 метрів над землею, а безпілотники, що перевозяться для комерційних цілей, можуть літати не більше 150 метрів над землею.
  • Заборонено літати в межах 5 кілометрів від будь-якого аеропорту чи аеродрому.
  • Комерційні пілоти , які проводять операції з низьким рівнем ризику, повинні подати ENAC заяву про відповідність конкретним вимогам разом із платою за обробку в 94 євро. Для операцій з більш високим ризиком комерційні пілоти повинні отримати сертифікат про навчання та експлуатацію. Дізнайтеся більше про вимоги до комерційних операцій на цій сторінці на веб-сайті ENAC .

Більш детальну інформацію про закони про безпілотники Італії див. У цьому документі, виданому ENAC .

Знаєте щось, чого ми не знаємо про закони БПЛА? Надішліть нам електронний лист на support@quadro.ua. Ми не є міжнародними авіаційними адвокатами і робимо все можливе, щоб ця сторінка була актуальною для пілотів БПЛА, але реальність така: враховуючи темпи розвитку безпілотних літальних апаратів та те, як реагує уряд, регулювання безпілотників може змінюватися протягом року, і ці зміни важко відстежити. Якщо ми щось пропустили, будь ласка, зв'яжіться з нами.
Menu