За даними національного управління авіації Данії, Датське управління цивільної авіації (CAA), польоти безпілотників є законним в Данії, але ми радимо бути обізнаними та відповідати правилам щодо безпілотників, перелічених нижче, перш ніж це робити.

Якщо ви хочете зв’язатися з Данською службою CAA перед тим, як поїхати з будь-якими питаннями, то ось їх контактна інформація: info@tbst.dk / +45 7221 8800

Загальні правила польоту безпілотника в Данії

Виходячи з нашого дослідження та тлумачення законів, ось найважливіші правила, які слід знати для польоту безпілотника в Данії.

  • Власник безпілотника повинен бути зареєстрований у Датському управлінні транспорту, будівництва та житла.
  • На безпілотнику повинне бути маркування з прізвищем власника, номером телефону та реєстраційний номер, присвоєний Датським управлінням транспорту, будівництва та житла.
  • Мікродрони вагою 250 грам або менше з максимальною швидкістю 50 кілометрів на годину не потрібно реєструвати.
  • Для роботи коптера вагою більше 7 кілограмів, пілот повинен мати акредитацію свого БПЛА.
  • Пілоту має бути не менше 16 років. Якщо пілоту виповнилося 15 років або пілот молодше, тест повинен скласти опікун пілота. Якщо пілоту не виповнилося 12 років, операцію слід виконувати особою старшого віку.
  • Безпілотники, які не є мікродронами, повинні покриватися дійсним страхуванням відповідальності зі страховою сумою 750 000.
  • Коптер не може важити більше 25 кілограмів.
  • Заборонено літати вище 100 метрів.
  • Польоти безпілотника повинні здійснюватися таким чином, щоб жодній особй чи майну нічого не загрожувало. Слід також враховувати питання щодо дикої природи та тваринництва.
  • Заборонено літати ближче ніж 50 метрів від інших осіб, якщо ці особи не беруть участь у польоті або є його глядачами.
  • Дрони повинні поступатися пілотованим літальним апаратам.
  • Під час польоту безпілотника відстань до злітно-посадкової смуги громадського аеродрому має бути не менше 5 кілометрів.
  • Під час польоту безпілотника відстань до злітно-посадкової смуги військової авіабази має бути не менше 8 кілометрів.
  • Під час польоту безпілотника відстань до забудованих територій та основних громадських доріг має бути не менше 150 метрів.
  • Під час польоту безпілотника відстань до пілотованих кораблів, катерів та прибережних установок має бути не менше 50 метрів.
  • Заборонено літати над густо забудованими територіями, включаючи райони з котеджами та населеними кемпінгами, та райони з великими скупченнями людей під відкритим небом.
  • Заборонено літати близько до інших безпілотників, що може сприченити зіткнення.
  • У Датського управління транспорту, будівництва та житлового господарства необхідний дозвіл на політ поза візуальної лінії зору, польоти над людьми, польоти в приміщенні, польоти на відкритих або публічно оголошених заходах, польоти понад 100 метрів, польоти з більш ніж одним безпілотником, автономні польоти та польоти, пов’язані зі скиданням чого-небудь з безпілотника.
  • Щоб літати вночі, безпілотник повинен бути обладнаний світлом, що дозволяє оператору бачити безпілотник під час польоту, включаючи те, як безпілотник орієнтується у повітрі. Також повинні бути освітлені місця для старту та посадки. Спеціальна ліцензія потрібна, щоб літати на коптері вночі в міських та забудованих районах.

Для отримання додаткової інформації про експлуатацію дронів поза міською територією, перегляньте цей документ . 

Правила польотів коптерів в забудованих районах Данії

Окрім вищезазначених правил, існують додаткові правила щодо експлуатації у забудованих районах. Правила щодо забудованих територій поширюються на будь-яку територію, яка по суті використовується для житлових, комерційних чи рекреаційних цілей, наприклад, спортивні зали, дачні ділянки, населені кемпінги та забудовані промислові гавані. Парки, пляжі або інші зони відпочинку, розташовані в межах, інтегровані з безпосереднім зв’язком із забудованими територіями, також розглядаються як забудовані райони, оскільки такі зони зазвичай розташовані на невеликій відстані від багатолюдних доріг та будівель, і їх відвідують багато людей .

  • Безпілотники можуть експлуатуватися лише в забудованих приміщеннях для професійних цілей.
  • Пілоту має бути не менше 18 років.
  • Заборонено літати вище 120 метрів у забудованих районах.
  • Пілот повинен мати ліцензію, що застосовується до відповідної категорії безпілотників та типу, видану Датським управлінням транспорту, будівництва та житла.
  • Крім того, пілот повинен мати досвід принаймні 15 польотів з загальним часом польоту не менше 5 годин поза забудованими зонами.
  • Віддалений пілот повинен встановити безпечну зону польоту, щоб район в будь-який час мав центр, де знаходиться безпілотник. Безпечна зона повинна мати радіус не менше 15 метрів і не більше 50 метрів. Ніякі інші особи, крім пілота, помічники, якщо це необхідно, та особи, які дали згоду на польот, не можуть перебувати в безпечній зоні польоту.
  • Місцевий орган поліції повідомляється письмово не пізніше ніж за 24 години до будь-якого рейсу.
  • У Датського управління транспорту, будівництва та житлового господарства необхідний дозвіл на політ поза візуальної лінії зору, польоти над людьми, польоти в приміщенні, польоти безпілотниками з реактивними двигунами, польоти зі швидкістю понад 50 км/год, польоти понад 120 метрів, польоти на БПЛА з фіксованим крилом з масою зльоту понад 1,5 кг, польоти з більш ніж одним безпілотником, автономні польоти та польоти, що передбачають скидання з коптера.
  • Для польоту вночі потрібна спеціальна ліцензія.
  • Протягом 24 годин після закінчення польоту пілот вносить інформацію про рейс у журнал або відповідний документ.

Для отримання додаткової інформації щодо польоту безпілотника в забудованих районах Данії дивіться цей документ від Датського управління транспорту, будівництва та житлового господарства .

Інформація про обмеження повітряного простору

Відповідальність пілота полягає в зборі інформації про обмеження у повітряному просторі.

Тимчасові та постійні зони обмеження в Данії, де польоти безпілотників заборонені, можна знайти на droneluftrum.dk та додатку “Droneluftrum”.

Для отримання додаткової інформації про закони про безпілотники Данії відвідайте сайт droneregler.dk .

Знаєте щось, чого ми не знаємо про закони БПЛА? Надішліть нам електронний лист на support@quadro.ua. Ми не є міжнародними авіаційними адвокатами і робимо все можливе, щоб ця сторінка була актуальною для пілотів БПЛА, але реальність така: враховуючи темпи розвитку безпілотних літальних апаратів та те, як реагує уряд, регулювання безпілотників може змінюватися протягом року, і ці зміни важко відстежити. Якщо ми щось пропустили, будь ласка, зв'яжіться з нами.
Menu