За даними національного авіаційного управління Індії, Міністерства цивільної авіації , польоти безпілотників в Індії законні, але ми радимо бути обізнаними та виконувати правила щодо безпілотників, перелічені нижче, перш ніж це робити.

Генеральне управління цивільної авіації Індії оголосило перші вимоги в країні щодо безпілотників 27 серпня 2018 року, які набули чинності 1 грудня 2018 року. Прочитайте повну постанову тут (Розділ 3 – Повітряний транспорт, Серія X, Частина I) .

Особливі міркування щодо подорожей

Наразі іноземцям заборонено літати безпілотники в Індію. З комерційною метою вони повинні здати в оренду дрон індійському об’єкту, який, у свою чергу, отримає від DGCA унікальний ідентифікаційний номер (UIN) та UAOP.

Якщо ви хочете зв’язатися безпосередньо з Міністерством цивільної авіації перед тим, як поїхати з будь-якими питаннями, то ось їх контактна інформація: Аджай Ядав, заступник секретаря, a.yadav@ias.nic.in / +91 011-2463 -2950

Загальні правила польоту безпілотників в Індії

Виходячи з наших досліджень та тлумачення законів, ось найважливіші правила, які слід знати про польоти безпілотника в Індію.

  • Усі безпілотники, крім категорій Nano, повинні бути зареєстровані та отримати Унікальний ідентифікаційний номер (UIN).
  • Дозвіл необхідний для комерційних операцій з безпілотником (за винятком тих, що належать до категорії нано, що літають нижче 15 метрів, і тих, що належать до категорії мікро, що літають нижче 60 метрів).
  • Пілоти повинні підтримувати пряму візуальну лінію зору під час польоту.
  • Безпілотники не можуть літати більше 120 метрів вертикально.
  • Безпілотники не можуть літати в районах, визначених як “No Fly Zones”, які включають райони поблизу аеропортів, міжнародних кордонів, Віджая Чоука в Делі, Комплекс державного секретаріату в столицях штатів, стратегічні місця та військові установки.
  • Дозвіл на польоти в контрольованому повітряному просторі можна отримати, подавши план польоту та отримавши унікальний номер дозволу протиповітряної оборони (ADC) / Центр польотної інформації (FIC).

Категорії безпілотників в Індії

Реєстрація потрібна для всіх, крім категорії Nano.

  • Нано: менше або дорівнює 250 грам
  • Мікро: від 250 грам до 2 кг
  • Невеликий: від 2 кг до 25 кг
  • Середній: від 25 кг до 150 кг
  • Великий: більше 150 кг

Необхідне додаткове обладнання для безпілотників

Також варто відзначити, що в Індії є специфічні вимоги щодо типів функцій, які має підтримувати квадрокоптер (за винятком категорій Нано). Ці обов’язкові вимоги включають:

  • GPS
  • Повернення додому (RTH)
  • Габаритне світло
  • Ідентифікаційна табличка
  • Контролер польоту з можливістю реєстрації даних польотів
  • RF ID та SIM / Без дозволу без зльоту (NPNT)

Політика індії

Перед кожним польотом пілот отримує дозвіл на політ через мобільний додаток, який автоматично обробляє запит та надає або відхиляє його. Індія називає їх систему “No Permission, No Takeoff” (NPNT). Якщо пілот безпілотника намагатиметься взлетіти, не отримуючи дозволу на платформі Digital Sky, він або вона просто не зможе здійснити зліт.

Усі пілоти зареєструють свій безпілотник і просять дозволу на виконання кожного рейсу через Індіанську платформу Digital Sky. Платформа Digital Sky та додаткові деталі доступні на веб-сайті DGCA з 1 грудня 2018 року.

Більш детальну інформацію про закони про безпілотники Індії див. У цьому документі на веб-сайті DGCA .

Знаєте щось, чого ми не знаємо про закони БПЛА? Надішліть нам електронний лист на support@quadro.ua. Ми не є міжнародними авіаційними адвокатами і робимо все можливе, щоб ця сторінка була актуальною для пілотів БПЛА, але реальність така: враховуючи темпи розвитку безпілотних літальних апаратів та те, як реагує уряд, регулювання безпілотників може змінюватися протягом року, і ці зміни важко відстежити. Якщо ми щось пропустили, будь ласка, зв'яжіться з нами.
Menu