Початок
15
1. Вступ
1.1. Вступ до комплекту EP
1.2. Зовнішній вигляд робота EP
1.3. Вміст веб-сайту
1.4. Зв’язок з нами
2. Встановлення середовища програмування
2.1. Вступ
2.2. Встановіть Python на Windows
2.3. Встановіть Python на Ubuntu
3. Використання сторонніх платформ
3.1. Вступ
3.2. Типи сторонніх платформ
3.3. Методи підключення
3.3.1. З’єднання по Wi-Fi
3.3.1.1. Режим прямого підключення
3.3.1.2. Режим маршрутизатора
3.3.2. USB-з’єднання
3.3.3. З’єднання через UART
Детальніше
Опис SDK з відкритим кодом
40
1. Встановіть RoboMaster SDK
1.1. Встановіть SDK на платформі Windows
1.1.1. Підготовка середовища розробки
1.1.2. Встановіть необхідну бібліотеку VC
1.1.3. Встановіть RoboMaster Python SDK
1.1.4. Оновлення SDK RoboMaster
1.2. Встановіть SDK на платформу Linux
1.2. Встановіть SDK на платформу Linux
1.3. Встановіть SDK на платформу MacOS X
1.3. Встановіть SDK на платформу MacOS X
2. Завантажте код SDK RoboMaster
2. Завантажте код SDK RoboMaster
3. Підключіть RoboMaster SDK до роботів
3.1. Спосіб підключення до EP
3.2. Способи підключення пристроїв серій освіти
3.3. Метод зв'язку
3.3.1. Спосіб зв’язку для EP
3.3.2. Методи спілкування роботів серій освіти
4. Початок роботи з RoboMaster SDK - Основи
4.1. Що може зробити SDK?
4.2. Ваша перша програма SDK
5. Початок роботи з RoboMaster SDK - EP
5.1. Ініціалізація робота
5.2. Отримання об’єкта модуля
5.3. Звільнення ресурсів робота
5.4. Використання інтерфейсу запиту
5.4.1. Приклад 1: Запит номеру версії робота
5.4.2. Приклад 2: Отримання SN робота
5.5. Використання інтерфейсу налаштування
5.5.1. Приклад 1: Налаштуйте загальний режим руху робота
5.5.2. Приклад 2: Налаштування світла броні робота
5.6. Використання інтерфейсу дій
5.6.1. Миттєвий контроль дій
5.6.1.1. Приклад 1: Керуйте стрільбою бластера
5.6.1.2. Приклад 2: Контролюйте швидкість шасі
5.6.2. Контроль дій над завданнями
5.6.2.1. Приклад 1: Керуйте шасі, щоб перемістити на задану відстань
5.7. Використання мультимедійного інтерфейсу
5.7.1. Приклад 1: Отримання відеопотоку
5.7.2. Приклад 2: Отримайте аудіопотік
6. Початок роботи з RoboMaster SDK - Коптери навчальної серії
6.1. Ініціалізація робота
6.2. Отримання об’єктів модуля
6.3. Звільнення ресурсів робота
6.4. Використання інтерфейсу запиту
6.4.1. Приклад 1: Запитайте номер версії SDK для мікропрограми робота
6.4.2. Приклад 2: Отримайте SN робота
6.5. Використовуйте інтерфейс налаштування
6.5.1. Приклад 1: Налаштуйте розширений світлодіодний модуль робота
6.6. Використовуйте інтерфейс дій
Детальніше